Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет при закупуването на 33-ка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет при закупуването на 33-ка

    Здравейте колеги регистрирах се в този форум съвсем скоро понеже баща ми преди много време имаше Alfa Sud и аз от ранна възраст бях заразен с манията Алфа. Та затова моля някой ако може да ми каже какви проблеми да търся докато оглеждам въпросния автомобил. По стъкла е 90-та иначе по документи е 92-ра година има ръжда около капачката на резервоара и учудващо на други места няма или поне аз не съм забелязъл мотора е 1.7 8 клапана.

    Всяка помощ е добре дошла.
    Благодаря предварително.

  • #2
    Капачката на резервоара е проблем почти при всички 33-ки.8-клапановият мотор е добър избор и е по-здрав от 16в,както и разхода е по-малък.Главно гледай за ръжда.Аз съм мераклия на 16в,карал съм 8в и е добра машина.Държи се добре на пътя и върви страшно.Има добро ускорение,сравнително лека е колага около 950кг и окачването е цимент,залепя се за пътя и е що годе стабилна.Добре се държи на пътя 33-ката.

    Comment


    • #3
      Благодаря за отговора колега аз днес я покарах малко наистина окачването е много добро и през такива дупки минах че чак жал ми стана но нито тропна нито хлопна. Само леко мотора ме притеснява понеже на старата алфа на баща ми мотора беше як много докато не му стане нещо.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от osti Покажи съобщение
        окачването е много добро
        амин


        взимай я, ако е около 1000 лева и не хлопа много
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #5
          Мене ако питаш пробвай дали може да си я дигнеш на крик ако крика не ти влезе в купето я грабвай

          Comment


          • #6
            Мотора няма какво да те притеснява.Боксерите са катъри!Едно кадърно обслужване и си наред.По скоро обърни внимание на скоростната кутия и съединителя,че нашите са известни с простотиите си на 1-ва и 2-ра скорост.Огледай и предницата да не е разкрачена.
            Накратко,ако крика не ти влезе в купето,ако не хъркат много скоростите и мотора се държи прилично-взимай я!Боята и ръждата ще я опражиш.
            Успех!
            И дано по-скоро ти кажем:Добре дошъл в племето!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
              Мене ако питаш пробвай дали може да си я дигнеш на крик ако крика не ти влезе в купето я грабвай
              И седни в нея докато е на крика

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                И седни в нея докато е на крика
                По-добре да не пробва
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #9
                  не плашете колегата бе еи на моита вече е на 24 и е бетон отдолу крис даже ще потвърди е то зависи как е карана де все пак
                  alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

                  Comment


                  • #10
                    бетон си е
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • #11
                      Да не е зле да си прегледа отдолу тенекиите да не стане абонат на някой тенекеджия.
                      sigpic
                      Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
                      BMW E30
                      BMW E36

                      Comment


                      • #12
                        Аз ако седна в нея както съм 110 кила и да не е изгнила може да слезе. Но иначе днес я вдигнах с крик има една дупка точно под пасажерската седалка и леко загнило по тунела под купето. Обаче скоростите не влизат така както трябва 1-ва и 2-ра ги много трудно се улучват ако въобще се уцелят. Продавача каза че било от някакви втулки които трябвало да се сменят обаче каза че и той не знаел а има сервиз. И ми трябва някой по-компетентен човек който да я погледне с мен и ако мога да помоля някой колега от форума който е на ти с тези автомобили да дойде да я погледнем и да каже и той?

                        Comment


                        • #13
                          Това с 1-ва и 2-ра може да е от три неща.Оправя се в тоя ред.Първо преместваш с 1-2 зъба шлиците на щангата на скоростния лост.Идеята е ,като дръпнеш лоста към тебе да има по-голям ход.Втората причина може да е по съединителя и третата,най-разпространена е от синхронизаторите.При мене е третата и просто се научих да ги галя и да ги псувам по-рядко!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Ако не си имал не/щастието да караш 33ка, ще ти е доста тегаво докато свикнеш с трудно влизащите скорости в началото. После се свиква
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • #15
                              Значи и аз имаш същия проблем това с нивлизанито са втулки на лостова система и на мен ми влизаше само 3 скорост ама Лисан ги направи ,сега най много да израмжи ката ми ядоса някой и ги реда ряско скоростите иначе както бате Иво ти каза ако се научиш да ги галиш няма проблеми
                              Last edited by zilala; d.m.y г., 07:51.

                              Comment

                              Working...
                              X